ב 5 לאוגוסט טסנו לקולן בגרמניה. אחרי נחיתה התברר ש 3 כסאות ילדים ששלחנו מת"א לא הגיעו (הם היו ארוזות ביחד). הגשנו הודעה לדלפק כבודה אבודה, קיבלנו פתק. נאמר לנו שברגע שימצאו - ייצרו איתנו קשר. ברור שאף אחד לא התקשר. ניסינו להתקשר אלהים, שלחנו מיילים, אחרי חזרה לארץ גם סוכן שדרכו קנינו כרטיסים שלח מכתב - ללא תשובה. דיברתי עם חברה שבה עשיתי ביטוח של כבודה של ילדים - הם דורשים אישור מחברת תעופה על זה שפריט לא התקבל, ועל גובה פיצוי. אין לי את זה. עקב איבוד של כיסאות נאלצנו לשכור אותם בחברת השכרה (ביוקר), ולהמתין הרבה זמן בשדה תעופה עש שיביאו אותם כי לא הזמנו לפני. שאילות: 1. האם אני יכול לתבוע חברת תעופה זרה בארץ ? איך לברר האם יש להם נציג ? 2. האם אפשר לתבוע במקום סוכנות נסיעות ? 3. במקרה וללא אקבל שום תשובה מחברת תעופה וחברת ביטוח תסרב לשלם ללא אישורים - האם אפשר לתבוע את חברת ביטוח או שהם צודקים ? 4. יש לי ביטוח כבודה דרך כ"א בינלאומי. האם אפשר לתבוע גם ביטוח הזה (גובה פיצוי שם יותר גדול) ? או שכיסאות ילדים נחשבים כבודה שמשוייכת לכרטיס של ילד, ולא מכוסה בביטוי כבודה של הורה ?
אני מציע לך לפנות במכתב לחברת התעופה. תוכל למצוא את הפרטים של הנציגות בישראל באתר של רת"א.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה