לפני כעשרה ימים (ביום חמישי 8.8.13) חזרתי עם משפחתי מחופשה בחו"ל, וכאשר אספנו את המזוודה גילינו שהיא שבורה. היות וערכנו ביטוח נסיעה לחו"ל הערכנו שהביטוח יכסה את הנזק. התקשרנו לחברת הביטוח, אך בשל עומס הם חזרו אלינו רק ביום שלישי שעבר 13.8.13. כיוון שהייתי באמצע פגישה בקשתי שיתקשרו כעבור 10 דקות. הם התקשרו שוב לאחר יומיים ולאחר שיחה קצרה הודיעו לי שאין כיסוי ביטוחי לנזק הזה. מה עושים? הרי לא יתכן שאף אחד לא יקח אחריות על נזק שנגרם לרכוש שלי. בתודה על תשובתכם.
אני מציע שתפני לחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה