שלום רב . לפני שלושה חודשים הזמנו משפחתי ואני סך הכל 7 נפשות חבילת נופש לכרתים ביוון דרך חברת נופש ישיר הטיסה המקורית היתה אמורה להיות בשעה שלוש וחצי בצהריים עברנו לשש והמשכנו בעיכוב לשעה שש וחצי ולשבע לפני יומיים הודיעו לנו שיש עיכוב שוב לשעה שבע וחמישים והיום יום שבת ערב לפני הטיסה אני בודקת בלוח המראות לוודא את שעת הטיסה דוב שונתה הטיסה לשעה שמונה למעשים וחמש בערב. השאלה שלי האם מותר לחברות תעופה לבצע כאילו עיכובים למרות שחבילות הנופש הוזמנו שלושה חודשים מראש כדי להימנע מתקלות כאלו? דרך אגב אחותי הצטרפה אלינו ולפני שלושה שבועות בערך הזמינה חבילת נופש זהה חדלנו רק טיסות בשעה אחרת אבל אותה חברת תעופה והטיסות שלה יוצאות בזמן. מה אפשר לעשות?
השאלה היא, האם השינויים שבוצעו היו לאחר שהונפקו לך כרטיסי טיסה (ולא אישור על הזמנה). במידה והשינויים בוצעו לאחר שהונפקו לך כרטיסי הטיסה קיים סיכוי שהנך זכאית לפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה