שלום, בתי הגיעה לנתב"ג כדי לעלות לטיסה לגרמניה אשר תוכננה זמן רב מראש. לאחר עיקוב קל בצ'ק אין עלו הנוסעים למטוס לקראת ההמראה המתוכננת. זמן קצר לאחר שהתיישבו התבקשו הנוסעים לרדת מהמטוס בטענה שהתגלתה תקלה טכנית שלא מאפשרת המראה ומאותו רגע הטיסה נדחתה 4 פעמים עד ליום שלמחרת כ-24 שעות לאחר השעה המקורית של הטיסה 18:40 של היום הקודם. ברצוני לציין שחברת התעופה דאגה למזון ולינה עד להמראה. שאלתי היא : האם יש מקום לבקשת פיצוי בעקבות עיכוב הטיסה ב-24 שעות הנחשבת ע"פ החוק כטיסה שבוטלה שבגינה זכאים לפיצוי ?
שרול שלום,
צרי איתי קשר טלפוני ע"מ שאוכל להבין את פרטי המקרה בצורה מדויקת. קיים סיכוי סביר שמגיע לנוסע החזר כספי בגין נזקים נוספים שנגרמו לו כתוצאה מהאיחור האמור.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סמואל היקרה שלום, נראה כי אכן קמה לכם זכאות לכאורה לפיצוי בשל ביטולה של הטיסה. עם זאת, צריך לקבל ממך פרטים נוספים כגון האם קיבלת שירותי סיוע כגון לינה, אוכל, הסעה? כל עוד סכום התביעה אינו עולה ע...
המשך תשובה