שלום ביצענו הזמנה באינטרנט לטיסות לארהב דרך גוליבר (בתחילת יוני) הטיסה צריכה להיות בספטמבר. גיליתי לאחר ההזמנה שאני בהריון והרופא אינו ממליץ לטוס טיסה טרנס-אטלנטית. פניתי לגוליבר בבקשה להמיר את כרטיסי הטיסה ליעד אחר, אך נעניתי בשלילה. נאמר לי שאוכל לבטל אל הכרטיס (ללא קבלת החזר), או לדחות את התאריך עד ליוני2014-כ3 חודשים לאחר הלידה, מה שלא נראה לי סביר. אציין כי יום לאחר הזמנת הכרטיס קיבלנו חשבונית במייל ואת פרטי הטיסה - ובשום שלב לא קיבלנו מידע על תנאי הביטול הכרטיס. גוליבר טוענים שאין להם מה לכשות וזה חוקים של חברת התעופה (איבריה) מה אנחנו יכולים לעשות?
אתי שלום,
אין חוק ספציפי שחל על המקרה אותו תיארת.
ככלל ניתן לבטל כרטיס טיסה בהתאם לתקנות הגנת צרכן (ביטול עסקה). אולם, יכול להיות כי המקרה אותו תיארת הינו "כוח עליון". לכן, יכול להיות שבמידה ותתבעי את חברת התעופה ובית המשפט ישתכנע כי לא הייתה ברירה אלא להפר את החוזה יושבו לך הכספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הזמנתי נופש לאילת מחברת איסתא ויומיים לפני החלטנו לבטל את הנופש אבל לא היה אפשרות לבטל כי חברת איסתא חא עבדה זה היה שישי שבת אז יום ראשון התקשרנו לבטל וגבו מאיתנו 50% מעלות הנופש האם זה הגיוני?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה