באמצעות חברת קופונים מסויימת , אשר הראתה תמונות מרהיבות ומושכות עין - ביצענו רכישת חבילת נופש לחו'ל , אשר בהגיענו לשם התברר כבלוף . שום דבר ממה שהיה בתמונות אתר הבית הישראלי לא היה נכון וכי המקום היה פשוט טראומה - הן מבחינת הנופשים הישראלים והן מבחינת הנופשים ממדינות אחרות . מיד בהגיענו לארץ שלחנו מיכתב תלונה , אולם עד היום לא חברת הקופונים ולא חברת הנסיעות החזירו לנו את כספנו ואף לא התנצלות . מה סיכויינו להגשת כתב תביעה כנגד 2 החברות האלה , שאגב היום אנו עדיין משלמים עבור החופשה הסיוטית הזו ??? האם אין חוק כלשהו שיגן עלינו מפני דברים כאלה ? בתודה מראש - ממתין לתשובתך באימייל , המטייל המאוכזב
אני סבור שקיימת לך עילת תביעה כשהעילה המשפטית היא הטעיה.
מציע לך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות ולדרוש את הסעד המגיע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה