שלום, הורי רכשו כרטיסים דרך פרילנסר שעובד עם סוכנות נסיעות מוכרת. הם שילמו על כרטיס אחד במזומן ועל הכרטיס השני בכרטיס אשראי. סוכנות הנסיעות יצרה איתם קשר ואמר להם שהמזומן לא שולם להם ע"י הפרילנסר ולכן הכרטיס עדיין בחוב. הוריי מצידם כבר קיבלו את כרטיסי הטיסה כולל מספר טיסה, מספר כרטיס והכל. גם ביררנו מול חברת התעופה והכרטיסים אכן קיימים ותקינים מבחינתם. שאלתי היא: האם הסוכנות אמורה להסתדר עם הפרילנסר או שיש להם זכות לדרוש את התשלום מחדש מהוריי? האם סוכנות הנסיעו יכולה לבטל את כרטיס הטיסה שלהם אם הם לא ישלמו להם ישירות? הודה מאוד ליעוץ ולהכוונה מה לעשות ולאן לפנות, בתודה מראש.
היות והחוזה נחתם בין הוריך לפרילנסר כל דרישה שהיא צריכה להיות מופנת לצד שמולו נחתם החוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמנון היקר שלום, במידה וסכום התביעה שלך אינו עולה על סך של 34,600 ש"ח, אני ממליץ לבחור בהליך של תביעה קטנה. הן בשל הדין הראייתי המקל, והן בשל העלויות המשפטיות הנמוכות. עם זאת, אין כל מניעה שעורך דין ...
המשך תשובה