שלום שמי בר שיטרית טסתי ממקסיקו חזרה לארץ דרך פריז עם חברת אל-על( הכי בבית בעולם- ככה הם טוענים לפחות).. חזרתי לאחר טיול של כמעט שנה בחול... כשסוף סוף נחתתי בנתבג גיליתי שהתרמיל שלי ( שכל הבגדים שלי בערך נמצאים שם- כבר אמרתי טיול ארוך) לא הגיע ליעד , ונשאר לטייל קצת בפריז... מייד הגשתי דוח באיתור כבודה, וכל הפקידות שם מייד ניסו להרגיע אותי - ״ אין לך מה לדאוג... יום יומיים המזוודה אצלך בבית״ כל יום אני מתקשר לפחות 3 פעמים לאיתור הכבודה של אלעל וכל יום אני מקבל את אותה התשובה:״ אנחנו ניצור קשר עם שדה התעופה בפריז וננסה להעלות את זה לטיסה... כך כבר 6 ימים. עד שסוף סוף התעוררו שם, חזרה אליי מנהלת ביום חמישי בלילה, והודיעה לי שמחר( שישי) תגיע המזוודה... אמרתי לה שאני יגיע לקחת אותה מכיוון שזה נורא דחוף לי ואין לי זמן לחכות עד למשלוח בראשון-שני. מצאתי את עצמי ביום שישי בערב מפסיד ארוחת ערב ראשונה בארץ אחרי כמעט שנה בחול, ולבסוף , לחינם. המזוודה לא הגיעה... למרות שבצהריי יום שישי התקשרתי לוודא , ונציג אלעל אמר לי זה על הטיסה בוודאות , תגיע. מאז לא מטפלים בי וזה נהייה סחבת של ממש. האם יש עילה לתביעה ? מה החוק אומר לגבי מקרה זה?
בר שלום,
ראשית, את צריכה לפנות במכתב רשמי תוך 21 יום מהרגע שהמזוודה לרשותך.
שנית, הייתי ממליץ לאסוף את הקבלות המוכיחות שנגרם לך נזק ולדרוש אותם מחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה