שלום, לפני חודש וחצי ביצענו הזמנת חופשה דרך איסתא וקיבלנו אישור להזמנה ב 26/5. רצינו ספציפית את המלון הזה שהיינו בו לפני שנה... לפני יומיים התקשרו מאיסתא והודיעו שהייתה פשלה ואין אישור להזמנה ואין יותר מקום במלון הזה. מציעים לנו רק אלטרנטיבה אחת שלא מקובלת עלינו. אין האישור מהווה חוזה? מה האפשרויות שלנו? קשה למצוא מקום אחר לעוד חודש... אין אנו זכאים לפיצוי כלשהוא?
סביר להניח שסוכנות הנסיעות תגלגל את האחריות לפתחו של הספק.
במידה והחלטת לתבוע יהיה עליך להסביר את הנזק הנגרם כתוצאה משינוי בתי המלון. האם המלון החלופי בדרגה נחותה? וכד'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזר...
המשך תשובה