שלום רב, בתאריך ה-8/7/13 הזמנתי מחברת מונה טורס 3 כרטיסי טיסה לאוגוסט. כעבור יומיים ראיתי שיש כרטיסים יותר זולים יום למחרת התאריך בו אני אמור לטוס. ניסיתי לבטל מול החברה על בסיס חוק הגנת הצרכן שאומר - דמי ביטול 5% מגובה העיסקה או 100 ש"ח. החברה מנגד טוענת שדמי הביטול הם 100 ש"ח עבור כל כרטיס טיסה שהזמנתי, כך שלמעשה יוצא לי 300 ש"ח דמי ביטול. אנא עזרתך האם אני טועה וביטול העיסקה איננו 100 ש"ח. תודה,
אלכס שלום,
החברה צודקת. החיוב הוא על כל נוסע שהוזמן עברו כרטיס טיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
באתר של המועצה הישראלית לצרכנות רשום שדמח הביטול של עסקת תיירות הינה בגין כלל העיסקה ולא עבור כל נוסע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה