מבקש לדעת מהן האפשרויות העומדות בפני דייר המעוניין להגיש תלונה על התנהלות בית הדיור המוגן?
שלום שמעון,
תוכל לפנות אל הממונה על הדיור המוגן, מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מר שלומי בר לב, שתחום אחריותו כולל גם טיפול בפניות הציבור.
באמצעות דואר ישראל: עבור הממונה על פניות הציבור, משרד הרווחה והביטחון החברתי;
ת.ד. 915, רחוב קפלן 2, ירושלים 9100801
באמצעות טלפון: 118 (מוקד פניות של משרד הרווחה והביטחון החברתי, 24 שעות ביממה)
מס' טלפון ישיר: 02-5085771
במזכירות: 02-5085752
בפקס: 02-5085590
באמצעות דוא"ל לפניות הציבור: [email protected]
דוא"ל שלומי בר לב: [email protected]
בברכה,
אורלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורלי רוזנבוש בן אשר
053-6112811
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ריבה, חוק הדיור המוגן מסדיר את סוגיית הבטוחות, אבל בהתייחס לאלו, שהדיור המוגן נדרש להעמיד לטובת הדייר, להבטחת החזר יתרת כספי הפיקדון בקרות אירוע חדלות פירעון של הבית, חס וחלילה. ככל שהדברים א...
המשך תשובה