תקלות בדירה המנהלת מאשימה אותנו. גרים כאן שמונה שנים עלינו ארצה ישר לכאן .אנשי הצוות לא מבינים שתפקידם לתת שרות ובעיקר המנהלת. איכות החיים שלנו ירדה שלא לדבר על הלם תרבות. לאור התקלות הרבות אני פונה אליכם. אין לנו כאן משפחה בודדים וחוסרי אונים נודה להתייחסות בברכה חנה פס
שלום חנה,
בהתאם לחוק הדיור המוגן , בית הדיור המוגן מחויב לספק לדייר שירותי אחזקה ביחידת הדיור, ובכלל זאת למערכות ההפעלה ולציוד שהבית מעמיד לרשות הדייר.
לא מובן מפנייתך מהו אופי התקלות שציינת ומה הגורם להן.
יש הבדל, לצורך העניין ובמיוחד בהיבט מימון העלויות הכרוכות בתיקון, בין תקלה הנובעת מבלאי עקב שימוש סביר לבין תקלה הנובעת ממעשה או מחדל של הדייר.
האחריות לתיקון ולמימון התיקון צריכה להיות מוסדרת בהסכם עליו חתמתם עם החברה המנהלת את בית הדיור המוגן. אנא בדקו אותו.
אציין, כי במקרה של היעדר מענה לפניות מצידכם, הנכם רשאים לפנות לממונה על הדיור המוגן, מר שלומי בר לב, הממלא גם תפקיד של ממונה על פניות הציבור.
ניתן לפנות אליו, בין היתר, באופנים המפורטים להלן:
התקשרות למוקד משרד הרווחה בטלפון 118 (זמין 24 שעות ביממה);
פנייה בפקס: 02-5085590;
פנייה בדוא"ל: [email protected];
פנייה בדואר ישראל: עבור הממונה על פניות הציבור, משרד הרווחה, ת"ד 915, רחוב קפלן 2, ירושלים 9100801.
בברכה,
אורלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורלי רוזנבוש בן אשר
053-6112811
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום דקלה, חוק הדיור המוגן מאפשר תקופת ניסיון בת שלושה חודשים (אותה ניתן להאריך בהסכמת הצדדים), במהלכה ניתן להודיע על סיום ההתקשרות בהתראה בת 14 יום בלבד (לעומת 90 יום התראה לאחר תום תקופת הניסיון)...
המשך תשובה