הנהלת בית הדיור המוגן: האם מוייבת בתיקון כל בעייות האחזקה בדירה?
שלום צביקה,
על פי חוק הדיור המוגן, מפעיל הדיור המוגן מחויב לספק שירותי אחזקה למערכות ההפעלה ולציוד, שהעמיד לרשות הדייר ולשימושו.
על מנת להבין את היקף אחריות המפעיל בעניין זה יש לבדוק בפרק ההגדרות של ההסכם, מה כוללים המונחים "ציוד" ו"מערכות הפעלה".
לתשומת הלב: האחזקה מתייחסת לטיפול שוטף בציוד ובמערכות ההפעלה, כהגדרתם בהסכם הרלוונטי, לצורך שמירתם במצב תקין.
ככלל, שירות זה כולל גם תיקון תקלות/קלקולים, שהם פועל יוצא של בלאי עקב שימוש סביר (להבדיל מנזק/תקלה/קלקול שנגרמו עקב מעשה ו/או מחדל של הדייר, אשר גם אם יתוקנו על ידי המפעיל, מקובל שהדייר יידרש לשפותו בעלויות הכרוכות בכך).
בברכה,
אורלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורלי רוזנבוש בן אשר
053-6112811
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אברהם, ככלל, במרבית בתי הדיור המוגן מתכונת ההתקשרות עם דיירים היא כזו, המעניקה זכות שימוש *אישית ובלעדית* לדייר ביחידת הדיור למשך תקופת ההתקשרות, אשר איננה ניתנת להעברה בשום צורה ואופן. יחד ...
המשך תשובה