לפני מסםר ימים נשלח טלפון נייד מסוג אייפון 7פלוס לתיקון בדוכן טלפונים בגרנד קניון. התקלה שהגשתי היא מצלמה שלא עובדת ונאמר לי שאחרי חצי שעה התקלה תתוקן.עברה חצי שעה חזרתי לדוכן והתבסר לי שרק בראשון בצהריים התקלה תתוקן כיוון שהחלק שצריך להחליף חסר.ביום ראשון בשעות הצהריים חזרתי אל הדוכן וביקשתי את הטלפון בחזרה ותשובת המוכר הייתה שקיימת בעיה נוספת בטלפון וצריך אישור ממני לתקן אותה ושזה יהיה יותר יקר ובלי ברירה הסכמתי. והטלפון עדיין לא חזר אלי וששאלתי מה היא הבעיה הוא לא ידע להסבירה,נתן את מספר הטלפון שלו.היום (יום שני) התקשרתי למסםר הטלפון של המוכר ואין מענה טלפוני כלל לכן התקשרתי לבית העסק וגם כן אין מענה..מבירור שעשיתי עם מכרים נאמר לי שזוהי חברה שעובדת ברמאות ומראמה את הצרכן ומשבשת לו את הטלפון ע"י גניבת חלקים מהטלפון (המכשיר הוא מכשיר חדש שנקנה לפני חודשיים בלבד והדוכן הזה הוא הראשון שמתעסק בתיקון הטלפון) אשמח לדעת אם אכן יעלמו לי חלקים מהטלפון או הוחלפו בחלקים ישנים אוכל לתבוע את העסק
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר