שלום רב,
הילד חזר בשבוע שעבר ממחנה קיץ בארה"ב אליו נסע טרם מבצע "צוק איתן"
מדובר בילד בן 14 לו קנינו כרטיס טיסה הלוך וחזור עם ליווי בתוספת מחיר באלאיטליה (מסלול החזור היה בוסטון->רומא->בן גוריון).
הטיסה מרומא לישראל נדחתה מספר פעמים כאשר בכל פעם אלאיטליה מספרים לנו שהטיסה תצא כמתוכנן ולא מציעים שום חלופה (לא טיסה חלופית ולא מלון).
הילד חיכה בכל הזמן הזה ב-lounge של אלאיטליה, וזאת מכיוון שהוא תחת ליווי של דיילת קרקע (כאמור בעלות נוספת) ושם היא "שמרה" על מספר ילדים בו זמנית עד לטיסת ההמשך שלהם.
כלומר, אלאיטליה דאגו לו מבחינת אוכל ושתיה.
ביקשנו מהם שידאגו שהילד יחזור באלעל, לטענתם הם פנו אל אלעל ונאמר להם שאין מקום בטיסה חזרה לארץ.
בסופו של דבר לאחר ששילמנו סכום מופרז לאלעל (780 דולר) נמצא מקום בטיסת אלעל מרומא לישראל.
הילד חיכה בשדה כעשר שעות עד לטיסתו באלעל למרות שבתכנון הטיסה המקורי הוא היה אמור לחכות 4 שעות בלבד.
פניתי לסוכן הנסיעות שדרכו ביצענו את העסקה, הוא טען שהוא רק מתווך בעסקה ושאפנה לאלאיטליה.
אני רוצה לציין שגם באותו היום בו הילד חיכה בשדה התעופה הוא לא עזר לנו במאומה, ואת כל הטלפונים וקניית הכרטיס באלעל ביצענו ללא עזרתו (מאחר שהיה מדובר בשעות הערב הוא טען שהמשרדים של אלאיטליה ואלעל בארץ סגורים ואין לו מה לעשות עד הבוקר ובזה סיים את הטיפול בנו).
בשיחה עימו אתמול (שלצערי לא הוקלטה) הוא ברוב חוצפתו אמר לנו שחאלד משעל אשם ושאבוא בטענות אליו.
היום ישלח אליו מכתב עם השתלשלות העניינים ובקשה להחזר על עלות הטיסה באלעל.
ניסיתי לפנות טלפונית לאלאיטליה ללא הצלחה (במענה הטלפוני הייתי מספר 14 בתור ולאחר 55 דקות התקדמתי למספר 7 בתור).
היום ישלח אליהם מכתב בו דרישה להחזר עלות הטיסה באלעל..
האם עליי לתבוע את הסוכן או את חברת התעופה או אולי את שניהם?
אשמח לשמוע את דעתכם מה עליי לעשות ?
ערן שלום!
האחראים על הטיסה והנוסעים, זו חברת התעופה, על כן כל טענותיך צריכות להיות מופנות לחברת התעופה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר