ב-22.7.14 טיסה לפנות בוקר היינו אמורים לצאת לטיול מאורגן לאיטליה כמן שקרה להרבה מאיתנו ביטלו לנו את הטיסה למחרת שלחו לנו מייל להיות בנתב"ג בשעה 23.30 עשו לנו נוכחות ורישום ושלחו אותנו לנמל התעופה בעובדה נסיעה מפרכת של 5 שעות הטיסה בעובדה היתה צריכה ליהות ב-8 בבוקר היו שם כ- 700 איש
כמובן שעשענו את כל הליך הבידוק והרישום בתנאים לא תנאים אנשים היתעלפו שם שהגענו לחדר ההמראות
היה חוסר ודאות מוחלט בקשר לטיסה
ודיס אינפורמציה כולם היו מבולבלים
ואנחנו כבר יומיים מתרוצצים ע"ח הטיול שלנו יותר מאוחר בשעה 22.00 הודיעו לנו שלא יוצאות טיסות בלילה משדה התעופה עובדה ואלצנו לחזור
הבייתה בפעם השנייה רוצה לציין שאנחנו קבוצה של 9 איש מבית שאן
המחיר ששילמנו 9300 לזוג
מאיר שלום רב
עפ"י הוראות חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) ככל הנראה, גם בנסיבות המצב בטחוני השורר בארצנו, לחברת התעופה קיימת החובה (במקרה של ביטול טיסה) לדאוג לכם לטיסה חלופית או להשיב לכם את כספכם בגין הטיסה בחזרה (עפ"י בחירתכם).
כמו כן לא מן הנמנע שלמרות המצב הביטחוני חברת התעופה תדרש לפצות אתכם בגין הנזקים שנגרמו לכם אולם מצב זה נתון לבדיקה משפטית שכן הוראת החוק שירותי תעופה קובעת סייג לחובת חברת התעופה לפצות את הנוסע בנסיבות לפיהן אין חברת התעופה יכלה לצפות את האירוע הגורם לביטול טיסה.
אשמח לענות על כל שאלה.
בברכה,
גיא הרשקוביץ, עו"ד
הרשקוביץ ושות', משרד עורכי דין
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר