לפני כעשרה חודשיים רכשתי פינת אוכל מחברה מוכרת. בחג פסח אירחתי את משפחתי ואז הסבו את תשומת ליבי כי יש 2 כסאות בצבע שונה ואז הלכתי לבדוק את החשבונית וראיתי כי אכן ההזמנה לא תואמת למה שהזמנתי ושילמתי.
פניתי לחברה שאני עדיין במסגרת אחריות איתן הסבתי את תשומת ליבם ביקשתי עזרה שלחתי תמונות כפי שביקשו ביקשתי איש איכות ובקרה שיגיע לביתי ויראה שאכן אני צודקת.
מנהל שרות הלקוחות לא מוכן להתייחס ולא מוכן לשנות החלטה רוצה שאני אשאר ככה עם 2 כסאות שונים כמו דמקה.
נא תשובתכם מה עליי לעשות בבקשה.
ברצוני לעדכן שבתאריך 19.5.21 פג תוקף האחריות שנה.
נא עזרתכם תודה רבה
שלום,
בשלב זה - אם החברה אינה מוכנה לפעול על פי בקשתך ובהתאם לכתב האחריות - אני ממליץ להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה )עדיף מעו"ד) כדי לאפשר להם לפעול בהתאם לכתב האחריות, להסביר את השלכות מעשיהם במידה ולא יפעלו ולהקפיא את המצב עד למתן פסק דין בעניין (במידה ולא יפעלו בהתאם למכתב יהיה צורך בהגשת תביעה בבית המשפט).
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר