שלום,
גיליתי שמשכו לי דרך כרטיס האשראי סך של 9000 שח שהיו תוך 48 שעות ואנ יגיליתי שמכו אחרי 6000 שח ומיד התקשרתי למוקד של הבנק 24 שעות והבנק לא ביטל את הכרטיס וכך למחרת הצילחולמשוך עוד 3000 שח..כל זה ואני יושבת בביתי וכרטיס האשראי אצלי ..פנתיי למשטרה ולבנק אך הבנק מתנער מלשלם וטוען שלא מצא לנכון שיכפול כרגע וטוען שחברת ישראכרט היא זו האחראית האם לזכות ובקיצור הסיפור כבר חודש וכל אחד מנער אותי מהבנק לאי תשובות וכמובן לא מחזירים לי את כספי ..והבנק שלעצמו מאמין לי אך טוען שהואלא יכול כך סתם להחזיר...
שאלתי הראשונה היא האם הבנק מחוייב להחזיר לי קודם כל את ה 3000 שהודעתי אני לבנק שמשכו 6000 והבנקאית לא ביטלה את הכרטיס וכך נעשתה עוד משיכה אז האם הוא מחוייב כי זו אשמתו שלא ביטל שהתרעתי על גניבה? והשאלה השניה מה קורה עם ה-6000 הנותרים ? אין ביטוח לאזרח שכספו מתנהל בבנק ? כי לפי מה שהבנתי ממנהלת הבנק אין ביטוח לכלום ...אשמח לקבל תשובה בהקדם כי אנ יכבר על התמוטטות עצבים ולא מבינה איך דברים כאלו קורים.....הרי יכולתי לומר שנגנב לי בבכרטיס האשראי ואז כן היו מחזירים את הכסף כי לזה יש ביטוח אבל אם אני אומרת שאני לא יצאתי מהבית והכרטיס ברשותי ועדיין עשו לי פה מעילה מהחשבון אז לזה אין ביטוח?
יש לכתוב מכתב רשום לחברת כרטיס האשראי בו מפורטות נסיבות המקרה וכן הדרישה לביטול החיובים. אם השיחות שלך למוקדי השירות הוקלטו זה יקל על הוכחת טענותיך. אם לא תבואי על סיפוקך אזי לאור הסכומים בהם מדובר הענין מתאים לתביעות קטנות, שם מתנהלים הדיונים ללא עורכי דין מה שמקל על המתדיין מבחינה כספית.
בהצלחה.
בברכה,
ברק ג'ורדן, עו"ד, נוטריון, ומגשר מוסמך מטעם משרד המשפטים
מנהל פורום בנקאות
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר