הפקדתי בחודש שעבר צ'ק באמצעות תיבת מעטפות על סכום נמוך של 250 שקל, ונראלי שזה היה בזמן השביתה במשק אז הצ'ק לא נכנס לי לחשבון. ומתחילת החודש הזה אני חוזר ומתקשר כל פעם לבנק שלי(הפועלים) ומבקש שיבדקו את העניין וכל פעם אומרים לי שהם יבדקו ויחזרו אליי עד מחר ב10 בבוקר, וכמובן שהם אף פעם לא חוזרים. וזה כבר בלתי נסבל להתקשר אליהם כל פעם ולקבל כל פעם את אותן הבטחות "הפעם למנהל הסניף" , "הפעם נרשום דחוף" ולהרגיש שלא סופרים אותי בכלל.
מה אני יכול לעשות במצב כזה? האם אני יכול לתבוע אותם? לדרוש פיצוי? להגיד שאני עובר בנק? תעזרו לי בבקשה.
שלום נדב
הקושי במקרה שאתה מתאר הוא להוכיח שאכן הופקד הצ'ק. האם יש ברשותך את העתק ההפקדה?
אם תחושתך היא שהסניף מתעלם ממך, רצוי שתפנה למחלקת פניות הציבור של הבנק או למחלקת פניות הציבור בבנק ישראל.
בהצלחה
אסף מירוז, עו"ד, מוסמך בכלכלה ומינהל עסקים.
מנהל פורום תביעות בנקים, אתר LAWGUIDE.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר