היי,
ישנו שירות קבלת מזומן באמצעות SMS דרך מכשיר כספומט - ללא צורך בכרטיס מגנטי. כשביקשתי באמצעות השירות באינטרנט לבצע זאת לא הצלחתי (בטענה שאין כרטיס אשראי בחשבון) מאחר וזו טעות וכן יש לי כרטיס אשראי התקשרתי מיד לנציג תמיכה טכנית ונאמר לי שישנה תקלה אך ורק אצלי בחשבון ולכן לא אוכל לעשות זאת והוא מתנצל כיוון שאין לכך פתרון. לא הסכמתי לקבל את התשובה הזו וחזר אליי מנהל לאחר מס' דקות בטענה שמאחר ויש 2 בעלי חשבון והכרטיס רשום על שמי - אך היוזר באינטרנט על השותף השני, זה מה שיצר בעצם את הבעיה. לא נשמע לי משכנע... מחר אגש לבדוק זאת בסניף.
הבנק מבטיח שירות ללקוחותיו ואינני יכולה להינות ממנו, אין עוד דרך לשלוח לצד ג' מזומן בשירות כזה או אחר מהבנק שלי. כעת העובד שמחכה למשכורת שלו במרחק 100 ק"מ מביתי לא יוכל לקבל אותה.
האם ניתן לתבוע אותם על ההתקטננות הזו?? קיים כרטיס אשראי בחשבון, ויכול להיות שלא יהיה לכך פתרון (זאת אדע מחר) ומה עם עוגמת הנפש? יש משהו שאוכל לעשות?
תודה מראש!
שרית שלום,
לתבוע תמיד ניתן, השאלה כמה תועלת תצמח מזה (מפנייתך נראה שלא נגרם לך נזק מלבד לעגמת הנפש).
ככל שאת מעוניינת באפשרותך להגיש תביעה כנגד הבנק בביהמ"ש לתביעות קטנות.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר