הזמנתי 2 כרטיסי טיסה מאתר בחול וחברת האשראי הורידה לי בטעות על 4! כתוצאה מכך נכנסתי למינוס כמעט פי 2 מהמותר אצלי. ונאלצתי לקחת הלוואה...אחרי 5 ימים קיבלתי את הכסף חזרה מחברת האשראי עד לסוף הבירור.לאחר 45 ימים התקבלה ההודעה כי אני צודק והכסף ישאר אצלי. האם יש כאן תביעה נגד חברת האשראי או הבנק בטענה כי גרם לי לחרוג מהמינוס המותר פי 2? וזאת ללא אף אישור ממני או פנייה אלי
לכאורה אתה זכאי לפיצוי בגין הנזקים שנגרמו לך כתוצאה מהטעות. עלויות ההלוואה שנאלצת ליטול והריביות ששילמת בגינה, חיוב בריבית בגין החריגה ממסגרת האשראי בחשבון העו"ש וכיוצ"ב בנוסף אתה זכאי לפיצוי על נזקים שקצת קשה יותר לכמת ולהוכיח: השחתת זמן, עגמת נפש, פגיעה ביכולתך לגייס אשראי בעתיד, הגבלה זמנית של השימוש בכרטיס האשראי ועוד. כדאי לפנות לחברת האשראי ולדרוש פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
אך חברת האשראי מגלגלת את האחריות על חברת התעופה בחול וטוענת כי אלו היו הם אשר חייבו כפליים? איך אפשר למצוא פתרון לבעיה?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר