פקידה בבנק טעתה והעבירה חשבון לסניף אחר. כאשר בבנק הסכימו להחזיר את המצב לקדמותו (לאחר מלחמת ההתשה) בוטלו כרטיסי אשראי, הוראות קבע ושירותים בטלפון ובאינטרנט. כמעט 4 חודשים להתעללות ואין עדיין סוף. פניתי ללשכת המנכ"ל ועדיין הנושא בטיפול.
לי כבר נשבר. מה עוד ניתן לעשות?
אמה שלום,
את בהחלט יכולה לשקול הוצאת מכתב (בעצמך או ע"י עו"ד מטעמך) לבנק, הדורש פיצוי הולם בגין עגמת נפש, טרדה ואבדן זמן שלך וכן במידת הצורך - בהעדר תשובה, תלונה למפקח על הבנקים.
בברכה,
עו"ד דניאל כהן
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר