שלום,
לפני שנים פתחתי חשבון בבנק דיגיטלי (אין כל שירות פרונטלי - רק באפליקציה). נקלעתי לקשיים והחשבון הועבר לטיפול משפטי.
כיום, נזקקתי לאישור ניהול חשבון ולאישור יתרות. מכיוון שהטלפון שלי ישן מדי, האפליקציה לא עובדת ואין לי דרך להוציא את האישורים בעצמי. פניתי בשיחת טלפון לבנק, ולטענתם, אם הטלפון שלי היה מריץ את האפליקציה, הייתי יכולה להפיק את האישורים בעצמי, אבל להם אין אפשרות לספק לי את המסמכים מכיוון שהחשבון בטיפול משפטי.
לדעתי, העובדה שהחוב בחשבון נמצא בטיפול משפטי לא קשורה לעובדה שהחשבון עדיין קיים, עדיין בבעלותי ועדיין מתנהל מול הבנק.
מי מאיתנו צודק? האם הם מחויבים לספק לי אישור על ניהול חשבון ואישור על היתרה גם אם החשבון בטיפול משפטי, או לא? ואם כן - תוך כמה זמן עליהם לספקם?
תודה וסופ"ש נעים,
ענבר
שלום
הבנק חייב לספק מידע על החשבון שלך.
מציע לפנות לבנק רק בכתב.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר