לקוח בנק שלח פקס עם בקשת המרת מטבע חוץ.
פקיד הבנק ביצע את ההוראה, אך בסכום נמוך מהמבוקש (כי פספס סיפרה שנכתבה לא ברור).
לאחר מספר שעות הומר הסכום החסר לבקשת הלקוח.
התברר שבשעות אלו השער השתנה משמעותית, וההמרה האחרונה הניבה פחות מההמרה הראשונית.
הלקוח דורש שהבנק ישלם לו את הפרשי השער.
נתון חשוב: הוראה הנשלחת בפקס צריכה להיות מטופלת באותו יום עסקים, לא בדקה כזו או אחרת.
כך שכל ההמרה בוצעה בזמנה כדין.
ז.א. מלכתחילה הפקיד היה יכול להמיר את כל הסכום בסוף היום, והלקוח היה מפסיד יותר.
מה הדין?
שלום
על פניו הבנק צריך לשאת בנזק שנגרם. ראשית יש לשלוח מכתב מפורט לבנק לבקש את ההפרש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר