שלום, לפני כמה חודשים דיברתי עם פקיד סניף במרכנתיל וביקשתי לסגור סכום לשנה עם תחנת יציאה שבועית, היום גיליתי שהוא פשוט סגר את הכסף ללא תחנת יציאה. הם מסרבים לשחרר את הכסף ואפילו מחלקת פניות הציבור מסרבים לשלוח לי את הקלטת השיחה.
מה עושים?
שלום
ראשית יש לשלוח מכתב לבנק ופרוט התלונה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר