שלום :כלקוח של בנק ולאחר שנכנסתי לחובות ניסיתי לשבת ולדבר עם המנהל כדי להתייעץ איתו מה באפשרותי לעשות בכדי לצאת ולהקל את התשלומים אך לצערי הדף אותי וסירב
ובנוסף שסימנתי בדף הפייסבוק כעס ולא לייק חסמו אוצי מלהביע את דעתי בכך שאיני יכול להגיב בפייסבוק ושנסיתי לברר גם לא רצו לעזור בעניין ולא נותר לי אלא לנסות ולדבר עם בנקאי בצאט בכוונה שזה יעזור כמובן דרך האפליקציה של הבנק שנכנסים חייבים להכניס שם משתמש וסיסמא אך גם את האפשרות הזו לא יכולתי לעשות גם כאן לא רצו לדבר איתי האם כלקוח של הבנק יש עילה לתביעה משפטית ופיצוי על אי מתן שירות ועוגמת נפש והאם מותר לבנק לחסום לקוח שסימן כעס ולחסום אותו מלהתכתב עם בנקאי בצאט הרי הם גובים מהלקוחות עמלות על השירותים הנ"ל
תודה מראש
שלום
מציע שאת ההתקשרות עם הבנק תעשה בכתב. הם חייבים להשיב לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר