אתמול הלכתי למשוך סכום של 4000 שח מהכספומט וקפצה הערת תקלה שלא ניתן למשוך. הלכתי לכספומט אחר של אותו בנק, הפועלים ואז קפצה הודעה שיתרתך 0 למשיכה. אז הבנתי שיש משהו לא בסדר כאן, נכנסתי לחשבון לבדוק ואני רואה שהורידו לי 4000 שח למרות שלא בוצעה משיכה בפועל.
דיפדפתי אחורנית ואני רואה ב 8.10 היו שתי משיכות של 4000 שח למרות שביצעתי רק אחת ואין כזו אפשרות בכרטיס שלי ליותר מ 4000 שח ביום. פניתי אליהם טלפונית אז טענו שאין להם מה לעשות ושאני צריכה לפנות ביום ראשון לפקידה בבנק כדי לחזור על המצלמות ויוודאו את דבריי.
זו לא פעם ראשונה מטרטרים אותי ושאני צריכה לקחת חופש מהעבודה בשביל לסדר תקלות של בנק הפועלים.
אני מתכוונת לעבור לבנק אחר, לאחר שיסדרו לי את התקלה. האם יש משהו לעשות לגבי עוגמות הנפש והטרטורים שאני כל הזמן חווה אתם?
שלום
ראשית יש לפנות לבנק בכתב !!!!! לא בעל פה.
אפשר לבקש פיצוי-אך בדר"כ הבנק לא מסכים לשלם פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר