לעזרתכם אשמח.
בימי חול המועד סניף הבנק שלי עבד במתכונת מצומצמת.
הגעתי להפקיד מזומנים לחשבוני ו 2 הסניפומטים להפקדה היו סגורים!
בנוסף, על מעטפת האל-תור היה פתק מודפס "אין להפקיד באל-תור בחול המועד!
נסעתי לסניף נוסף גם שם הסניפומט לא היה תקין!
בלילה נסעתי לסניף נוסף ושם הפקדתי את המזומנים.
יום למחרת אני רואה באפליקציה שהבנק החזיר את הצ'ק באכ"מ בפעולה יזומה.
ולא התייחס להפקדה היות ובוצעה לאחר השעה 18!
שלחתי לבנק צילומים והסרטות של הסניפומטים התקולים.
הבנק סרב לבטל את ההחזרה!
האם אי יכולת להפקיד מזומן כתוצאה מתקלה טכנית של הבנק, אמורה האחריות ליפול עלי?
מיותר לציין שהסברתי לבנק שהצ'ק הנ"ל הוא לספק של ארוע שערכתי יום לאחר החג, דבר שהסב לי נזק עצום ביום השמחה!
תודה מראש
שלום
במידה ואכן הייתה תקלה- נראה שהבנק היה אמור לגלות גמישות. מציע לפנות בכתב לבנק ובמקביל לבנק ישראל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר