לאמא שלי (סבטלנה בוגצ'נקו) היו 3 הלוואות בבנק שבגין התשלומים הגבוהים היא התקשתה לשלם ולכן היא ביקשה הלוואה נוספת מהבנק בכדי לכסות את הלוואות הנ"ל עם תשלום החזר חודשי נמוך יותר. כל זה נעשה עם המוקד הטלפוני של הבנק, כלומר הנציג שירות אישר את ההלוואה ואמא שלי ביקשה ממנו לסגור את ההלוואות ע"י ההלוואה המאושרת. בפועל אמא שלי קיבלה הלוואה נוספת, אך אותו נציג לא סגר לה את ההלוואות ולכן היא עכשיו משלמת 4 הלוואות במקום 1. השאלה שלי היא איך ניתן להשיג שיחות מוקלטות של המוקד הטלפוני (מדובר בבנק דיסקונט), על מנת שאוכל להמשיך את הטיפול בנושא?
שלום
יש לפנות לבנק בכתב
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר