שלום , לפני כשבוע ביצעתי העברת מט"ח לחו"ל. כמה ימים לפני התקשרתי ושעלתי את נציגת שירות מה היא העמלה שאני משלם בפעולה היא אמרה לי אחוז מסוים והסבירה שאני צריך למלא טופס לפקסס אותו ויחזרו אליי ב24 שעות הקרובות לקבל אישור לפעולה כי היא רשאית לעשות את זה. יום למחרת נכנסתי לחשבון באינטרנט וראיתי שבוצעה פעולה ולקחו לי עמלה בסה"כ 225 שקלים בערך יותר ממה שהוסבר לי בשיחה עם נציגה. בפנייה שלי אל הסניף שלי קיבלתי הסבר שהיא לא הסבירה לך נכון על העמלה לא הסתפקתי בתשובה הזאת כי זה לא רציני ולא מקובל עלי לשלם 225 שקלים לבנק בגלל שנציגה לא הסבירה לי משהו אז התקשרתי שוב וביקשתי להעביר אותי למישהי שאחראית על העברות כספים(לפי מה שהוסבר לי) שגם לא אזרה לי היא נסתה להסביר לי מה העמלה באמת ואמרה שמנהלת שלה כרגה בדיוק בחופש , אז אני מבזבז את הזמן שלי ואף אחד לא רוצה לטפל בבעיה שלי רק מסבירים לי למה זה קרה.מבקש את עזרתכם ! מה אני יכול לעשות עם זה ?
שלום
חשוב מאוד את כל הפניות שלך לבנק לבצע רק בכתב עם עותק למח' תלונות הציבור של הבנק. בהתאם לתשובה מהם (בכתב) - תפנה ונשתדל לעזור לך
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר