לפני חודשיים נשלחה אליי הודעה שצורפתי לשירות בתשלום לפיו אני מקבלת סמסים ועדכונים בנוגע למצבי בבנק. סיבת הצירוף הייתה ״בקשת הלקוח״ אע״פ שמעולם לא ביקשתי להצטרף לשירות זה שבכלל לא ידעתי על קיומו. התקשרתי לבנק וביקשתי לבטל אותו.
קיבלתי אסמכתא שנותקתי מהשירות בהצלחה
אך כעבור יומיים קיבלתי הודעה בשנית שהסניף צרף אותי כביכול לבקשתי!!!
התקשרתי שוב לבנק, הנציגה בטלפון אמרה לי שהיא רואה שהסניף צירף אותי למרות שבמוקד ניתקו אותי.
היא אמרה שתנתק אותי ותשלח לסניף שלי הודעה שלא יצרפו אותי לשירות.
קיבלתי אסמכתא והנה כעבור שבועיים שוב צורפתי לשירות!!!
השירות הוא בתשלום, זה אומר שהבנק כביכול כופה עליי בכל פעם לשלם עבור שירות שאיני זקוקה לו, זה שירות שמוצע כבחירה ללקוח לכן האם יש לבנק זכות לעשות את זה?
כמו כן בכל פעם שאני מקבלת מייל על הצטרפות לשירות, זה מופיע כאילו אני ביקשתי להצטרף.
מה ניתן לעשות נגד זה???
שלום
את כל הפניות לבנק כולל התלונות יש לעשות בכתב בלבד. יש להעלות את כל בקשותיך על הכתב ולשלוח לבנק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר