יום חמישי סוף החודש ירדו לי מספר שיקים. ל 2 מהם לא היה מספיק כיסוי. ב 10 בבוקר התקשרתי לעדכן את הסניף על הפקדה שתתבצע אחה"צ(הבנק פתוח אחה"צ). מציין שלא קיבלתי שום שיחה מהסניף עד שהתקשרתי אליהם. ב18:00 הבנתי שההפקדה מתעכבת וניסיתי לחייג מספר פעמים אך לא היה מענה או שהיה תפוס. ההפקדה בוצעה בשעה 18:27(יש סמס מהבנק ויש אישור הפקדה מודפס המעידים על שעת ההפקדה). רק בשעה 16:30 היה מענה, מנהלת המחלקה אמרה שהיא מחויבת לסגור את המחשב בשעה 18:29. לא ראתה את ההפקדה(לדעתי גם לא חיפשה אותה). ולכן החזירה את השיקים ואני נכנס להגבלה. אני עצמאי והגבלה היא נזק עצום ובלתי הפיך לעסק שלי(חקלאי). מציין שוב, בשום שלב הסניף לא התקשר אליי. האם יש לי כאן קייס לביטול החזרת השיקים והצלה מהגבלה? ואולי אפילו תביעה על הנזק העצום שנגרם כאן?
שלום
על פניו הפקדה אמורה לעשות לפני שהשיק נמשך מהחשבון. רצוי יום לפני כדי שפקיד הבנק יראה את ההפקדה בחשבון. אם מדובר בהפקדת שייקים צריך להפקיד 3-4 ימים לפני. כדי לבדוק את האפשרות להסיר את ההגבלה, הנך אמור להתיעץ עם עו"ד מומחה בתחום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר