שלום,
ברצוני לשאול, לגבי זלזול בלקוח של בנק לאומי(אני)..
לפני כ 3 שבועות פניתי למוקד הטלפוני של בנק לאומי על מנת שיעבירו את כרטיס האשראי שהזמנתי לסניף אחר. נאמר לי שתוך 2/3 ימי עסקים זה יקרה-לא קרה.
שוב שיחת טלפון כעבור שבוע למוקד בבקשה שיבדקו ויחזרו אליי מהסניף לבירור אמרו שאין בעיה שיחזרו אליי ובמקביל מעבירים בקשה נוספת של העברת הכרטיס לסניף המבוקש-שוב לא קרה וסתם אני מבזבזת מזמני בהמתנות מיותרות בבנקים. שוב טלפון למוקד של לאומי נאמר ששוב נשלחה בקשה לבנק עם פניה שיחזרו אלי-ושוב לא קרה!! יש לציין שהכרטיס חשוב לי להתנהלות כי הקיים אינו תקין. לאחר ששוב ניגשתי לסניף המבוקש בפעם ה-4 שוב הכרטיס לא הגיע פניתי שוב למוקד של לאומי והועברתי ישירות לסניף המקורי שלי ששם ענתה לי בחוצפה אחת הפקידות שטענה כי הכרטיס רק הגיע לפני מספר ימים עקב הנפקות מרובות-הסברתי לי שזה שקר כי קיבלתי הודעות מהסניף!! שהכרטיס ממתין לי וכמובן גם בבירורים נאמר שהכרטיס בסניף.
הסברתי את רמת הדחיפות שלי לכרטיס והיא פשוט זלזלה בי ונתנה לי תששובות לא ענייניות.
אני רוצה לתבוע על יחס מזלזל ומשפיל ושקרי מצד הבנק. האם זה מספיק?
שלום
תביעה עולה כסף רב ולוקחת הרבה זמן. לא מומלץ במקרה שלך.
שלחי מכתב תלונה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
שלום
בתי המשפט בארץ פוסקים בדר"כ סכומים קונים מאוד עם בכלל בגין זלזול וכו.
לכן בדר"כ לא כדאי לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר