בחודש דצמבר האחרון העברתי את החשבון שלי לסיווג שמזכה אותי במספר הטבות בין השאר בהמרת מט"ח.
בחודש אפריל ביצעתי העברה של סכום גדול בדולרים מחשבון שלי בארה"ב וחויבתי בעמלת העברה וחליפין בסך כולל של 1608 ש"ח. שאלתי את הבנקאית האם עמלות גבוהות אילו הם אחרי הטבה של החשבון שלי והיא אמרה לי שכן. מאחר שלא השתכנעתי היא הפיקה תדפיס הטבות מעודכן וראתה שאין כל הטבות מט"ח בסיווג של החשבון שלי. התאריך שהיה מצוין על גבי התדפיס הוא 03/02/2016. אילו הייתי מבצע את ההמרה עם ההטבות העמלה הייתה מסתכמת ב-638 ש"ח "בלבד".
אני מבין בדיעבד שההטבות בוטלו בחודש פברואר אבל לא קיבלתי על כך כל הודעה וזאת היא מהות הבעיה מבחינתי. אומנם בתנאים הכלליים כתוב: "סיווג הלקוחות לפלחים או קבוצות וכן התנאים וההטבות כמפורט במסמך זה, הינם בהתאם לקריטריונים ונהלים הנקבעים בבנק מעת לעת, והבנק רשאי, לפי שיקול דעתו, לשנותם, כולם או חלקם, ואף לבטלם", אבל האם זה פוטר את הבנק מחובת הודעה ללקוח? לא נראה לי סביר.
שלום
הבנק אמור להודיע על ביטול הטבות.
מציע לפנות לבנק בכתב עם העתק למח' תלונות של הבנק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר