כל כך הרבה ליקויים בסניף הבנק שלי, אבל אתמקד באירוע חדש, זה הגיוני שאני נכנס לאפליקציה של הבנק ורשום שם שהוזמן לי כרטיס דיירקט ושאני אבוא לאסוף אותו מהסניף? אני לא הזמנתי שום כרטיס כזה ולא חתמתי על שום הסכם מול ישרכרט האם מנהל הסניף זייף את חתימתי?!? מה עושים במקרה כזה?!
שלום
ראשית כדאי לברר מה קרה ולא לקפוץ למסקנות נמהרות.
טעויות קורות גם בבנקים........
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר