שלום
בתאריך 22/7 ארבע שעות לפני עליה לטיסה חזרה לארץ לא הצלחתי למשוך כסף ע"י כרטיסי האשראי שלי ושל אישתי (נסינו במספר בנקומטים).
בשיחה עם נציג שרות לקוחות של חברת ישרכארט נאמר לי שהמערכת שלהם עוברת שידרוג ברגע זה, ואין לו איך לעזור לי ושיחזרו אלי ביום ראשון והשאיר אותי עם שלושה ילדים בשדה תעופה JFK לחוץ וחסר אונים עם 20$ בכיס כאשר אני עוד אמור לשלם העברות לחברת השכרת הרכב בסכום של 190$ וגם אולי לאכול משהו.
בכדי להחלץ מהמצב נעלצתי לצור קשר עם אחי שגר בארצות הברית בכדי שיקפיץ לי כסף שאוכל לשחרר את הרכב מבלי לאחר לטיסה.
למרות כל עוגמת הנפש, חוסר אונים, והשרות הלקוי גם באי יכולת ביצוע הפעולה וגם בנתינת השרות בתביעה לפיצוי מחברת האשראי נאמר לי שאין מקום לפיצוי כספי וכי יש באפשרותם לתת לי שובר מה שאינו עולה על רוחי.
רציתי להבין האם לדעתכם יש לי "קייס" ולאיזה סוג התמחות של עורך דין עלי לפנות.
נ.ב וכל זה נזמן שיש כסף בחשבון.
תודה מראש
ליאור בר
שלום ליאור
אני מניח שבהסכם עליו חתמת, יש סעיף הפוטר את בחרת כרטיסי האשראי במקרים מסוג זה.
עם זאת, ייתכן שיש מקום לטענות כגון תנאי מקפח, רשלנות וכו'.
הדבר מחייב ייעוץ מקצועי ובהיקף סכום התביעה הפוטנציאלי, אני בסםפק אם זה שיתלם לך.
אפשרות נוספת היא פניה ליחידות הצביור של בנק ישראל בנושא.
בהצלחה
אסף מירוז, עו"ד, מוסמך בכללכה ומינהל עסקים ובוגר משפטים
מנהל פורום תביעות בנקים, אתר לואוגייד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר