לפני חודש וחצי סגרתי חשבון בבנק הפועלים, וביקשתי שהיתרה בחשבון תעבור לחשבון החדש (בבנק מזרחי).
כבר חודש וחצי עבר ואין זכר לכסף, אבל החשבון שלי נסגר סופית ולכן אין לי יכולת לברר מה קרה לכסף.
נציגי הבנק מתנערים ממני לגמרי ואומרים לי שאם אני רוצה להבין מה קרה לכסף אני צריכה להגיע לסניף ולברר את זה.
האם יש עילה לתביעה? מאוד קשה לי להגיע לסניף פיזית ולא ברור לי למה אי צריכה לתת דין וחשבון כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה
שלום
מציע לכתוב מכתב רשום לבנק ולבקש את כל הפרטים הרלוונטים
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר