שלום,
בשנים האחרונות העביר בנק דיסקונט את כל קופות הגמל בחזרה לחברת ביטוח כלל.
כאשר ניגשתי לבנק לפתוח את קופת הגמל,הפנו אותי אל חברת הביטוח.
בחברת הביטוח בהסתכלות על פי ת.ז מצאו רק קופת גמל אחת, ואילו קופה שנפתחה לי על ידי אבי משנת לידתי על סך 30000 ש"ח - לא הייתה קיימת.
בבירור מעמיק עם הביטוח נמסר שאין להם רישומים על קופת הגמל.
בניסיון למצוא אותה פנינו אל הרישומים בבנק - שגם הם טוענים שהיא אינה קיימת, לאחר תקשורת של חודש וקבלת תגובות בכתב מהבנק - שהקופה אינה קיימת, אבי פנה למפקח על הבנקים בדיסקונט- שגם הוא בדק שטחית - וטען שאין קופה, רק לאחר שאבי רמז בגסות שהקופה נמצאת, ושאולי אחד מעובדי הסניף גנב אותה, נעשה בירור מעמיק - והקופה נמצאה.
מסתבר שבעת העברת הקופה לחברת הביטוח - הקופה הועברה עם מספר ת.ז שגוי, ולכן לא נמצאה.
כל ההתעקשות למצוא את הקופה, והיחס של הבנק במהלך החיפוש - גרם לעוגמת נפש מאוד קשה, זה לקח בקירוב לחודש עד שמצאו אותה.
האם ניתן להגיש תביעה על בסיס עוגמת נפש? ולמי פונים? או האם להסתפק במכתב אל הבנק בדרישת פיצוי?
אודה לכם על התשובה, בכבוד רב, הלה פלדמן.
כעקרון רצוי לפנות בדרישה בכתב לפיצוי. חשוב להוכיח את הנזק שנגרם לך וככל שיש אסמכתאות יש לצרפם. יש לשקול היטב את כדאיות הדבר שכן ככל שהנך תלויה בדרך זו או אחרת בבנק לעיתים למרות הנזק יש להיות חכם ולא צודק הגם שיש לך טענה נכונה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר