ביום 11.6.14 עשיתי העברה בנקאית באינטרנט ע"ס 5000 ש"ח. למחרת התגלה לי כי החשבון אליו העברתי את הכסף היה שגוי. פניתי מיד לסניף לבטל את ההעברה, אך הם אמרו כי המחלקה המשפטית שלהם מסרבת היות והחשבון "קפוא" ואין לגעת בו.
הסברתי לבנק כי לא עברו 24 שעות, וכי הטעות שלי, הכסף שלי ואני רוצה אותו חזרה או שהוא יועבר לחשבון הנכון שאת פרטיו נתתי לבנק.
קיבלתי תשובה שלילית.
מה אני יכולה לעשות בכדי שהבנק יחזיר לי את הכסף שלי?
לשוקי, בוקר טוב
צריך, עקרונית, לקבל את הסכמת החשבון השגוי שאליו עבר הכסף, ואז או להעביר אליך או לחשבון שביקשת.
לא ברור לי מה זה "קפוא".
בכל מקרה, אם הבנק מתעקש ועדיין מסרב צריך לפנות לעו"ד בתחום ו/או לבנק ישראל.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר