As the Rav used to say: “If a person sees evil in front of himself all the time, then everything negative will happen to him. But if he sees the Light in front of him and the good is always being purified and is developing, then everything that is good will happen to him.”
שלום רב
לפני קצת יותר משמונה חודשים , הגעתי למצב שאיני מצליחה להכניס כסף
לחשבון הבנק שלי מחוסר עסקאות, חיפשתי עבודה בשכירות שתגבה אותי , ביטלתי
את התיק שלי במס הכנסה ומעמ כעוסק
וגליתי במצב של חיפוש עבודה (זה היה העיסוק העיקרי), כישורי יתר ותשובות
שכאלה היו התשובות שקיבלתי על כל סוג עבודה שפניתי ).
בצר לי עזבתי את הדיר ששכרתי , את המרכז והתארחתי אצל חברים משפחה.
בצעתי עסקה עם גורם שמסר לי צקים (צקים דחויים)להפקיד והגעתי אתם לסניף
הבנק שלי להפקיד אותם . גיליתי מהפקידה בבנק האחראית , שחיפשו אותי שלחו
לי מכתבים ועבירו את הטיפול בענייני לעו"ד. התקשרתי לעו"ד שהייתה בחופשת
קיץ. התבקשתי להתקשר אליה לאחר שבוע. התקשרתי והשארתי הודעה , שוחחנו
ואמרתי לה שלא היה ידוע מצבי מה גם שהמצב נוצר היות והפקידה בבנק הורידה
לחשבון העו"ש שלי הלואה - אילולה עשתה כך לא היה מגיע הנושא לטיפול עו"ד
של הבנק.
בקשתי להגיע להסדר תשלומים בגין החוב. נענתי בחיוב(הצקים כבר הופקדו
שבועיים קודם). התקשתרתי לאחר מועד הפרעון של הצקים לבנק לבקש להנפיק לי
כרטיס אשראי. ונתבשרתי שהצקים בוטלו ע"י בעלי הצקים. . התקשרתי לעו"ד
שהיתה גסת רוח חסרת סבלנות ושרירה. היא לא היתה מוכנה להקשיב, דרשה שאתן
לה כתובת ואגיע למשרדה. וללא דיחוי . באופן שאי אפשר היה לתקשר איתה ברמה
אנושית. . שלחתי פניות למחלקת תלונות הציבור של הבנק דרך האתר הראשי לא
קיבלתי מענה לראשונה שלחתי עוד אחת התקשרו אליי לאחר שפרתתי את מערכת
הטעויות כפי שאני רואה זאת בעיני , של הבנק. בשיחה נמסר לי מהפקידה
בתלונות הציבור שהם ישלחו רק לכתובת מגורים . החלטנו שישלח לפקידה בבנק
. הבוקר התקשרה הפקיד בבנק שמסרה לי את עיקרי המכתב. שאני צריכה להגיע
למשרדי העו"ד . מכך הבנתי שאין הם מתיחסים כלל ולא התעניינו כלל להבין .
וכל זאת כשאני מגיעה מיוזמתי לבנק ובתמימות וחוסר ידיעה על המתרחש ומבעבע
בהעדרי. - מה אתה מציע לעשות/
בל שלום
ראשית אבהיר שאת חייבת להגיע לבית משפט, תחנת משטרה וכו', אם יורו לך לעשות כן. אך אינך חייבת להגיע לבנק או למשרש עו"ד שמייצג אותו ואינך חייבת להשיב על שאלות שאינך רוצה להשיב להן.
מעבר לכך, מצבך מחייב התייעצות דחופה אצל עו"ד שמתמחה בייצוג לקוחות מול בנקים, וזוהי הצעתי לך.
בהצלחה
אסף מירוז, עו"ד, מוסמך בכלכלה ומינהל עסקים.
מנהל פורום תביעות בנקים, אתר LAWGUIDE.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר