רכשתי מוצר מחברה שמשווקת מוצרים באינטרנט יותר מחודש הם לא סיפקו את המוצר אינם עונים לאימיילים לטלפונים (חלק מהטלפונים המספרים לא מחוברים) בעמוד הפייסבוק של החברה יש המון לקוחות זועמים שגם נפלו בפח ולא קיבלו את הסחורה.הבננו שנפלנו לתרגיל עוקץ-הונאה.
האתר הזה ממשיך לפעול! פנינו לחברת אשראי ודרשנו לבטל את העסקה ולקבל את הכסף. חברת האשראי מתנערת מהאחריות - מה עושים? האם לתבוע את חברת האשראי?
נא תשובה בהקדם. תודה דבי
דבי שלום
ראשית יש לפנות לחב' האשראי במכתב רשום.
מאוד מוזר שחב' האשראי מתנערת ???
כמה זמן עבר עד שפניתם לחב' האשראי ?
בכבוד רב
ניכטברגר דורון-עו"'ד (A.B בכלכלה)
אחוזת בית 3 -ת"א
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד דורון ניכטברגר 053-9428969
תודה על תשובתך, העסקה היא הבטחת המוצר תוך 30 ייום עברו 40 יום והמוצר לא סופק. כבר שילמנו בתשלום אחד דרך האשראי. מעמוד הפייסבוק של החברה הבננו שנפלנו בפח פנינו לחברת אשראי מיד אחרי 3 ימים מתום 30 ימים הוכחנו בכתב מול חברת אשראי את תרגיל ההונאה. מפליא אותי שחברת אשראי מסרבת להשיב לי את הכסף ואף ממשיכה לעבוד עם החברה כלומר עדיין ניתן "להזמין" מוצרים מהחברה הזאת. גם הזהות והכתובת מאחורי העסק מעורפלים. (אי אפשר להשיג אותם בטלפון)
מה עושים? לתבוע את חברת האשראי? או לרדוף אחרי החברה למצוא את הזהות שלהם ולתבוע אותם? אודה לתשובתך. בברכה, דבי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר