בתאריך 29.07.11 רכשתי מזרון KING COIL NERIDIAN שכבת קושי מדיום
במידות 140X200 .
יש לציין שהמזרון עדיין מנוילן ועטוף . בזמן הרכישה ציין בפנינו מנהל הסניף יוסי (כרגע הוא לא עבוד בסניף) שאפשר להחליף את המזרון לאחר תקופה של 30 יום מאז הרכישה , אולם לא צויין על טופס ההזמנה.
פניתי לחברה שרכשתי את המרון והתלוננתי על כאבי גב בחלק התחתון.
בזמן זה אני לא ישן בחדר שלי אלא בחדר של הילדים,שרכשתי באותה קנייה.
בקשתי להחליף את המזרון לדרגת קושי קשיחה יותר אולם מנהל הסניף "גל" סירב בתוקף מיכוון שהוא דיבר עם המנהל שלו ..
דברתי עם מנהל הסניף החדש "גל" והוא אמר שהחברה לא מפקירה את לקוחותיה מתברר שדיבורים לבד ומעשים לב .
שאלתי : האם ניתן לתבוע את הסניף בבאר שבע(עמינח) ואם כן מה עושים?
אודה לך
פירוז משה
משה שלום,
פורום זה עוסק בענייני קניין רוחני.
הנושא שלך איננו שייך לתחום הקניין הרוחני. תוכל לנסות לקבל מענה באתר זה בפורום " צרכנות - תביעות קטנות".
בהצלחה,
דניאל בוסתנאי, עו"ד
שלום משה,
פנית לפורום הקניין הרוחני, שאינו רלבנטי לעניינך. הינך מוזמן לעיין בחוק החוזים ובחוק הגנת הצרכן, וכן להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום.
בברכה,
תומר אפלדורף, עו"ד ומגשר
אנחנו מצטערים לקרוא את הודעתך ועל השתלשלות האירועים כפי שאתה מתאר. אני מבקש לבדוק את העניין ולנסות לסייע מהר ככל האפשר. אנא שלח אליי טלפון ליצירת קשר ואעביר את העניין לטיפול מיידי.
בברכה,
יובל
שירות לקוחות עמינח
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר