הגשתי תלונה לרשת הולנדיה על התנהגות המוכרת. במכתב פירטתי את התנהגותה כפי שחוויתי אותה בזמן שיצרתי איתה קשר לרכישת מיטה בכ- 40,000 ש"ח.
לאחר שראיתי כי המוכרת מערימה עליי קושי ברכישה ובהנחה שהיא אמורה לתת לי לפי תנאי המבצע שפורסם, החלטתי לכתוב מכתב למנהל ובו פירטתי את השתלשלות האירועים.
תוך כדי כך הקלטתי את המוכרת ואת סגנון הדיבור שלה ואת דבריה הלא נעימים כלפיי.
לאחר חלוף כשבועיים קיבלתי אזהרה דרך אחת המוכרות שאני עלולה להיחשף לתביעת הוצאת לשון הרע.
האם איני יכולה להתלונן בפני המנהל ולתאר את האירועים ?
האם תלונה למנהל גם אם תביא לפגיעה במוכרת הזו אינה ניתנת לביצוע מצידי כלקוחה ?
האם יש כאן עילה שכזו ?
אשמח לתשובתכם המלומדת
אריקה
הוגשה בתום לב, מקימה הגנה מפני לשון הרע. יש לשים לב כי תלונתך סבירה, בלתי משתלחת, ונכונה לעובדות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
אריקה שלום, שמי אבי ואני המכ"ל והבעלים של רשת הולנדיה.
הצטערתי לשמוע על חוויתך ואני מעוניין לטפל בנושא באופן אישי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר