הקלטתי בפלאפון שיחה עם נציג שירות של ביטוח ישיר אשר לא איפשר לי לבטל חידוש של ביטוח לרכב.
האם מותר לי לפרסם את הקלטה באינטרנט ?
למה לפרסם...
ראשית זוהי לא האזנת סתר
אם יש בעיה כתוב מכתב
ושמור את השיחה כראייה.
לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין ירוחם אדלר 053-6249801
אני סטודנט ואין לי אפשרות להכנס למשא תביעות. לא מבחינה כספית ולא מבחינת זמן. בכל מקרה, הייתי רוצה לפרסם את השיחה כדי שאחרים יראו איך מתייחסים ללקוחות בחברת ביטוח ישיר. אולי זה יגרום להם להפסיק לעשות את המוות לכל לקוח שרוצה לצאת מהשירות שלהם.
אני לא מאמינה בזה. אתה מעמיד עצמך בסיכון לתביעה מצדם (יש כמה עילות).
שוב, כתוב מכתב , אם אתה רוצה פרסום והד אז ערב משהו שקשור לצרכנות כמו אורלי וילנאי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין ירוחם אדלר 053-6249801
אני לא יודע אם יש לי מה לתבוע. הוא פשוט ניסה לשכנע אותי להשאר למרות שאמרתי לו שאני לא רוצה. כל פעם שאמרתי לו שאני רוצה להפסיק את הביטוח הוא ניסה לשכנע אותי שוב. גם שאמרתי לו שהוא מטריד אותי ושאין לי זמן לדבר , הוא המשיך למשוך אותי עד שניתקתי לבסוף (אחרי חצי שעה בפלאפון).
יכולה להגיד רק שהוא איש מכירות טוב. אני עדיין מחזיקה בדעתי לעיל
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
אחלה פורום
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר