אני עובדת בחנות מרכזית באחת מהקניונים הגדולים בארץ. אתמול נגנב לי הפלאפון מהמגירה ליד הקופה. זמן קצר לפני שהבחנתי בחסרונו של הפלאפון נתקלתי בלקוח שמתנהג בצורה חשודה ונמצא ממש קרוב לאיזור הגניבה (הקופה). בחנות אין מצלמות ואין דרך לבדוק מי עשה זאת. פניתי מיד לבקרה של הקניון כדי לנוסת לאתר את האדם שחשדתי בו בקניון. לאחר זמן קצר אותר האיש עם בת זוגתו וזומן ע"י הקב"ט לחדר הבקרה. שאלתי אותו אם הוא אולי ראה את הפלאפון או אולי לקח בטעות משהו שלא שייך לו (בשום רגע שהוא האשמתי אותו בגניבה) הסברתי לו שהוא היה האדם היחיד שראיתי באיזור ההוא בזמן הסוך שזה קרה ושאני בהסך הכל רוצה לשאול. האיש שיתף פעולה והכל נעשה בצורה טובה ומכובדת. לאחר שלא נמצא המכשיר התנצלתי בפניו וכל אחד העובדים בבקרה כולל הקב"ט התנצלו, נכנסו יחד למעלית ונפרדנו בברכת חג שמח. היום בבוקר מגיעה אמא של הבחור ועשתה מהומה בחנות על שנגרמה לבנה עוגמת נפש ושהיא מתכוונת לתבוע את החברה.
מה לעשות? האם יש צדק בדבריה? אם יש סיכוי שהיא באמת תגיע למשפט עם מקרה כזה?..
בבקשה תעזרו לי.
ממליצה כי תתעדי את כל מה שכתבת לי כולל עדויות של מי שהיה מעורב בשיחה ומה אמר.
מכיוון שאין לך כתובת אז את לא יכולה לכתוב מכתב התנצלות . לכן חכי למכתב אם יישלח. אחכ פני לעוד שיסייע לך במענה משפטי. שנה טובה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
אולי יעניין אותך לקרוא פס"ד אשר דן בסיטואציה בה לקוחה הואשמה בגניבה אך בניגוד למתואר על-ידך, לא נלקחה לחדר צדדי:
ת.א. (נתניה) 7105/06 קאופמן נ' שופרסל בע"מ. (ניתן למצוא תקצירים בגוגל).
*אין לראות באמור המלצה או ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר