לפני כמה ימים באקראי נודע לנו מדברי לקוחות שהגיעו לעסק שלנו [העוסק בתחום הבריאות השרותי] שלקוחה שלנו פנתה לחברת האשראי בבקשה לבטל את החיוב החודשי עבור השרות (שלנו)
היא העבירה מסר לחברת האשראי שאנחנו "נעלמנו" מהכתובת שלנו (בית העסק עבר מקום והיה בשיפוצים 3 שבועות מסרנו מידע מלא ללקוחות על כל התהליך לפני .. בתהליך... ויידענו את כל לקוחותינו במודעות בעיתונות על הקיר בעסק ובטלפון במרכזיה שלנו) לא מובן לי מדוע שיחה מלקוחה שתועדה על ידי חברת האשראי כך " הלקוחה הודיעה כי בית העסק סגר את שעריו והיא לא קיבלה את התחייבותכם" וגרמה למחלקת הביטחון של חברת האשראי לקבוע כי "סגרנו את המקום" חברת האשראי העבירה הוראה למניעת חיוב של הלקוחה בחודש יולי וחמור מכך עיכבו את העברת התשלומים של כל הלקוחות אלינו מזה כחודש פלוס מאז יולי.
מלבד הנזק הממוני אותו גרמה לנו חברת האשראי במעשה ובמחדל חמור זה נעשה נזק תדמיתי למקום שלנו בכך שלקוחות רואים במעשה זה קבלת גושפנקה לאי תשלום על המשך השירות ולזילות המקום שלנו.
האם ניתן לתבוע את א. הלקוחה על המעשה והפצת הדברים בקרב לקוחות?
ב. את חברת האדראי על משיה ה"חד צדדיים" בהקפאת הכסים וגרימת נזק לעסק שלנו?
האם ניתן לתבוע את
א. הלקוחה על המעשה והפצת הדברים בקרב לקוחות?
ב. את חברת האשראי על מעשיה ה"חד צדדיים" בהקפאת הכספים וגרימת נזק ממוני ובעיקר תדמיתי לעסק שלנו?
התשובה היא כן. מומלץ קודם לפנות בכתב במכתב רשום לחברת האשראי להסברים
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר