רכשתי מזרן טמפור ברשת מזרונים ומיטות ב 24/01/24 בעלות של 11178 ₪ כולל הובלה, המזרן סופק ב 5/02/24 . ב 07/02/24( בדיוק ביום ה 14 מעת הרכישה) הגעתי לסניף שם בוצע העסקה. ישבתי עם מנהלת הסניף , הסברתי שחוץ מריח מאוד חזק ולא נעים , פשוט לא מצליחה לישון על המזרן . חשוב לי לציין שאני לא בן אדם שסובל מכאבי גב או בעיות אחרות , אף פעם לא הייתה לי בעיה עם שום מזרן שיצא לי לישון בכל החיי עד היום בגיל 46. שאלתי איזה פתרון הם יכולים להציע לי ומנהלת סניף הסבירה שהפתרון היחיד זה לתת לזה זמן הסתגלות של 8 שבועות . זה לא היה נשמע לי הגיוני בעלות כזו של מזרן ומותג כמו זה עם מוניטין של 40 שנה , שולח בן אדם הביתה לחודשיים בלי פתרון הולם . חשוב לציין שבעת הקניה לא נאמר שלמזרן זה יש זמן הסתגלות של 8 שבועות , זה גם לא כתוב באתר של הרשת . ביקשתי לבטל עסקה ונאמר לי שאין אופציה כזו . ביקשתי לתעד את השיחה , מנהלת סניף רשמה את כל הנאמר מעלה במחשב וכשביקשתי להדפיס , אמרה שגם זה לא ניתן , אז פשוט עשיתי צילום מסך של הפניה שלי במחשב שלה. פניתי פעמיים לשירות לקוחות עם בקשה לביטול עסקה ונאמר לי שזה רק טיפול מול סניף ויחזרו אלי . הקלטתי את השיחות . אף אחד לא חזר אלי. ב 18/02 פניתי למועצה לצרכנות וגם משם לא חזרו אלי עדיין
האם אני יכולה לבטל עסקה ? ולקבל פיצוי על עוגמת נפש שנעשתה עד עכשיו ?
יעוץ משפטי קונקרטי לגבי עניין תלוי ועומד. אתה אף לדעתי בפורום הלא מתאים
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר