אם התלוננתי לשירות לקוחות על מנהלת סניף שהיא אמרה לי לא לקנות בסניף שלה (לאחר שהתקשרו אליי אמרתי להם שזה קרה לאחותי לאחר שהיא החזירה משהו שלי), זה נסגר ואחרי כמה זמן הגיע לי חבילה לשם ורשמתי שוב לשירות לקוחות מה שקרה בעבר (חשבתי שהתנכלו לי כי לא קיבלתי טלפון שזה הגיע או סמס) אבל לא רציתי שוב להיכנס לפרטים ורשמתי שזה קרה לי שוב, ואז כשאספתי את החבילה היא קראה לי שקרנית שזה לא הייתי אני אלא אחותי, ושהיא לא אמרה שום דבר כזה.
האם יכולים לתבוע אותי על דיבה?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר