אם עסק מתעלם מהפניות שלי כלקוח ששילם כסף ולא נותן לי מענה רציני, האם פרסום ביקורת באינטרנט כגון "חוויתי חוויית שירות מזלזלת ולכן לא ממליץ" האם בבחירת המילים מזלזלת ולא ממליץ יש פתח לטענת לשון הרע ותביעת דיבה או שאלו מילים ברמת הסביר?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר