אני עובדת בשירות לקוחות במענה טלפוני בחברה להשכרת רכב. במהלך אחת השיחות, אחד הלקוחות התבטא בצורה ממש מזלזלת ומעליבה. דרש לדבר רק עם נציג-גבר כי "אני מטומטמת" ו"לכי למטבח, לשם את שייכת" (כתבתי בעדינות...). האם אפשר לתבוע על כזה דבר?
תודה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר